Провідним напрямком реалізації
нового змісту трудового навчання, як підкреслено в Державному стандарті освітнього галузі « Технологія»,
є проектно – технологічна діяльність , яка
інтегрує всі види сучасної діяльності людини: від появи творчого задуму до реалізації готового продукту.
Необхідність застосування проектної
методики в сучасній шкільній освіті
зумовлена очевидними тенденціями в освітній системі до повноцінного розвитку
особисті учня , його підготовки до
реальної діяльності . Метою проектування на
уроках трудового навчання є створення педагогом таких умов під час освітнього
процесу , за яких його результатом є індивідуальний досвід творчої проектно – технологічної
діяльності учня.
Здобуття знань завжди
включає певні труднощі , до подолання яких дітей потрібно готувати. Причому
така підготовка здійснюється поступово – від зацікавленості через потребу до
творчості з наростанням інтелектуальних труднощів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий