Провідні напрямки діяльності вчителя трудового навчання

           Провідним напрямком реалізації нового змісту трудового навчання, як підкреслено  в Державному стандарті освітнього галузі « Технологія»,
 є проектно технологічна діяльність , яка інтегрує всі види сучасної діяльності людини: від появи  творчого задуму до реалізації  готового продукту.
           Необхідність застосування проектної методики в сучасній  шкільній освіті зумовлена очевидними тенденціями в освітній системі до повноцінного розвитку особисті учня , його підготовки  до реальної діяльності . Метою проектування на уроках трудового навчання є створення педагогом таких умов під час освітнього процесу , за яких його результатом є індивідуальний досвід творчої проектно – технологічної діяльності учня.

          Здобуття знань завжди включає певні труднощі , до подолання яких дітей потрібно готувати. Причому така підготовка здійснюється поступово – від зацікавленості через потребу до творчості з наростанням інтелектуальних труднощів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий